Hírek

Kandós kalandok Zánkán

Iskolánk tanulói közül 30-an Erzsébet-táborban nyaralhattak Zánkán. A táborozás július 29 -től augusztus 3-ig tartott.

A több mint 9 órás vonatút után végre birtokba vehettük szállásunkat, ami festői környezetben a Balatontól nem messze található.

A táborozókat csoportokba sorolták, minden csapatnak saját színt kapott. A kandós diákok a lila csapatba kerültek. A regisztráció után egységcsomagot kaptunk, az Erzsébet-táboros logós hátizsákban törölköző, lila színű póló és sapka, kulacs és egy tájékoztató füzet lapult. A tábornyitó rendezvény kezdetére megtanulták a csapat indulóját: „Az év színe a lila/Zánka legjobb csapata./ Ez köt össze bennünket,/ kiáltsd te is nevünket: LILÁK”

A tábor bármely pontján, bármikor találkozhattunk a mi színünkhöz tartozó táborozókkal, minden alkalommal felhangzott a „csak a lila, csak a lila, héj, héj!” csatakiáltás.
Minden reggel csapatunkkal közös tornán vettünk részt, ahol altáborvezetőnk nemcsak tornagyakorlatokkal, hanem információkkal is ellátott bennünket az aktuális programokkal kapcsolatban.

Időnk nagy részét a strandon töltöttük, ezen kívül számos szórakozási lehetőség közül választhattunk. Hétfőn sétahajózáson vettünk részt, a vállalkozó szelleműeket laser tag várta.

Kedden Balatonfüredre kirándultunk, ahol megtekintettük a Jókai-villát, majd a Tagore sétány közelében kacsákat etettünk. Délután digitális egészségmegőrzéssel kapcsolatos előadáson vettünk részt, majd este fociztunk a TESO-kkal (Tábori Együttélést Segítő Operatív munkatárs).

Szerdán Pápai Joci koncert és bábszínházi előadás közül választhattak az érdeklődők, a tábortűz sajnos elmaradt a viharos időjárás miatt.

Csütörtökön a haditechnikai parkot látogattuk meg, majd a bátrabbak a kamikaze csúszdán időzhettek. A gyakori viharjelzés miatt többször elhalasztott sárkányhajózást is kipróbálhattuk végre csütörtök délután. Este táborzáró rendezvényen ismertették a vetélkedők, versenyek eredményeit, majd fergeteges bulival búcsúztak a résztvevők egymástól.

Az egész hét remek hangulatban telt. Ez nemcsak a jó időjárásnak volt köszönhető, hanem a szervezők lelkes munkájának is. Elismerés illeti őket, hiszen mind az általános iskolás és mind a középiskolás korosztály számára tartalmas elfoglaltságot és megfelelő ellátást kínáltak.

A szervezőknek, a pályázatot elindító pedagógusoknak és a kedves szülőknek is köszönjük a lehetőséget! Reméljük, jövőre is találkozunk!

Kattints a képekre, hogy nagyobb méretben is megnézhesd: